— úterý 25. srpna 2015 —

THE PHOTOSHOOTS > 2014 > VOGUE INDIA > SEPTEMBER 2014 > BY CHRIS CRAYMER


Shay nafotila v roce 2014 zajímavý, nákupní shoot, který náleží k roku 2014. Fotografie otiskl indický Vogue a fotografoval Chris Craymer. Shay je tady neuvěřitelně nádherná a ten shoot se mi moc líbí. Nejvíce asi 2,6,8 a 4 fotka, ale jinak jsou všechny nádherná a já osobně mám hodně ráda takto originální shooty. Na šesté fotografii jsem si všimla, že je za Shay v regálu známé a u nás dostupné arašídové máslo značky Skippy, které miluji. 

♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡­­­­♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
VZcFG9oN JozAqWMF WNrhJxlw
VLzErXnt e9TNXvKA xUmehZ27
37TKTNOr VyVJcoyL GMKqyOxw
UQrjjpxj WLI8ADco WLI8ADco

1 komentář:

  1. pááni :O tak tenhle shoot je dokonalý..nejvíce se mi líbí ta druhá a čtvrtá fotka a ještě i ta osmá s tou levandulovou kabelkou která je tak dokonalá..to prostředí USA je dokonalé, hned jsem si vzpoměla na podobné pozadí boho chic :D

    OdpovědětVymazat