— pondělí 24. srpna 2015 —

THE PHOTOSHOOTS > 2015 > FOR THE COVETEUR CLOSET FROM SHAY MITCHELL 2015


Mám tady naprosto dokonalý článek s fotkami náležícími k photoshootu pro The Coveteur.The Coveteur se zaměřuje na šatníky celebrit a jejich oblíbené věci, přičemž fotografie jsou vždy doplněny takovým menším rozhovorem o oblíbených věcech. Minulé Coveteur šatníky se mi hodně líbily třeba od Nicole Richie nebo Ashley Tisdale. Shay mě hodně zaujala. Zaprvé svým šatníkem, názory a postoji k různým věcem a také se nemohu dočkat na její knihu. Všechny fotografie jsou naprosto dokonalé a Shay je tady nádherná, tak jako vždy. 

♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡­­­­♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡

SHAY TALKING (přeložila jsem pro Vás to, co se dalo z The Coveteur) 


Nejvíce ze sportů miluji box, jsem jím posedlá a trénuji každý den. Myslím, že vy můžete dokázat skvělé věci, pokud se cítíte dostatečně silná. Jóga a Box je podle mě hodně podobné, je se to odlišuje od toho, jak čerpáte svou sílu  z obou sportů. Box je pro mě jednoznačně číslo jedna. 

Když někam zrovna cestuji, tak si s sebou vždy beru čaj v sáčcích, protože jej piji stejně hodně jako vodu, dále mám s sebou balzám na rty, krém na ruce, pro zamezení dehydratace kůže na rukou, když jste v letadle. Samozřejmě si s sebou beru svačinu, proteinové tyčinky a balík chipsů...buďme upřímní.

 "Je to druh eklektiky, řekla" "Přecházím z bohémského stylu do stylu hipster chic, a poté z rockového stylu na sportovní". Vždy se to mění. "Záleží na tom, jak se ráno vzbudím a na co mám zrovna náladu, jaké bude počasí a co mám zrovna ten daný den v plánu. Někdy mám náladu vzít si na sebe šaty, do vlasů květiny, namalovat se jako holčička. Někdy si zase na sebe obléknu černý top, černé legíny, černé boty a koženou bundu a chci být trochu v grunge stylu. 

Miluji Gracias Madre, vždy si dávám sladké smažené brambory s aioli. Když si chci dát něco zdravého, tak si vždy dávám zelený džus s sebou. Myslím, že Kreation je také skvělé místo na jídlo. Chodím ráda do Veggie Grill v Torontu, kde je úžasné zdravé vegetariánské jídlo. Podávají tam něco na způsob kuřecích nugetek, které jsou ale ve skutečnosti z tofu. Jdete tam, a budete se cítit jako kdyby jste jedli fastfood, ale bude to vše zdravé. 

Na instagramu miluji lidi z New Yorku. Miluji čtení jejich příběhů. Miluji stránku The Fat Jewish. Přidávám si na instagramu spoustu lidí, kteří cestují. Vždy jsem byla velkou fanynkou Kohl's, když jsem přijela do Států, protože my jsme to bohužel u nás v Kanadě neměli. 

Jsem velkým fanouškem zářivých rtěnek ve výrazných odstínech. Miluji je hlavně v létě společně s trochou řasenky a hydratačního makeupu s SPF. Moje řada oblečení Fit to Wander, kterou jsem vytvářela společně s The Kohl's, byla něco pro co sem byla šíleně vzrušená. Přemýšlím o dalších věcech, které bych mohla udělat.

 Život v Los Angeles (můj oblíbený workout) bude pravděpodobně hiking, je to spousta nádherných výhledů na Malibu, Griffith nebo Runyon. Vždy můžete v L.A naleznout dobrá místa na lezení či si můžete zaběhat podél pláže. Je tu vždy tak nádherné počasí, tak proč jej nevyužít a být stále venku. 

Můj první kousek byly pravděpodobně boty od Christian Louboutin. Byla jsem strašně smutná, protože jsem je na sobě měla pouze jednou a zničila jsem podrážky bot. 

Snažím se se svými fanoušky konverzovat na twitteru, během natáčení Pretty Little Liars. Také hodně chatuju s fanoušky na Facebooku. Je to úžasné, že se s nimi mohu také vidět. Je to zajímavé vidět jejich teorie a komentáře, co si myslí o linii příběhu, jak vnímají jednotlivé spojitosti v seriálu. Někteří jsou šťastní, že se příběh rozuzlil a nakonec to byla Cece a příběh dopadl dobře, někteří jsou ale nespokojení. 

Miluji pít sklenici Aloe Vera džusu každou noc. Měním to s Apple Cider Vinegar. Aloe Vera má spoustu skvělých výhod, jeho chuť je prostě tak skvělá. Jsem závislá na zeleném čaji, také piji kávu, ledovou kávu z Coffee Bean. Stále vypiji mhohem více zeleného čaje než kávy. 

Jsem velkým fanouškem kabelek, ráda je dostávám. Momentálně jsem zamilovaná do hledání vintage kabelek. Nezáleží na tom, jestli jsou od designérů nebo ne. 

Můj oblíbený člověk v L.A, který se mi stará o pleť je moje doktorka Shani Darden. Ona také pracuje s Rosie Huntington Whiteley a s Jessica Alba. Ona vyrábí své vlastní produkty na pleť, které jsou opravdu úžasné. Něco jako druh retinol krému, který si dávám každou noc. Jsem jí posedlá jako osobou. 

V Austrálii jsem viděla člověka, který měla vytetovaný můj obličej na noze. Bylo to naprosto úžasné a bláznivé zároveň. Kdykoliv potkáte osobu, která má vaše jméno, nebo větu kterou jste někdy řekli vytetovanou na zápěstí, je jako.....Panebože děkuji, ale je to trvalé, děkuji...ale musím říct woow. 

Píšu knihu se svou kamarádkou Michaela, která vyjde v říjnu tohoto roku. Budeme dělat i knižní turné, jsem velmi nadšená. Je to něco, co jsem nikdy předtím nedělala. Je mi 28 let a chtěla jsem vytvořit něco pro mé vrstevníky. Je to mnohem více riskantní než Pretty Little Liars. Lidé musí mít nad 18 let, aby jsi mohli tuto knihu přečíst a pochopit ji. Chtěla jsem vytvořit knihu, kterou si mí přátelé užijí, něco co nebude příliš mladé ale ani něco co nebude například o staré ženě, která se již pětkrát rozvedla. Bude to něco, co bude patřit do doby, ve které se nyní nacházím. Bude to volně založeno na životě Michaely a pár lidí, které známe. Plus tam budou začleněny také náhodné pasáže a spoustu legrace. Je to opravdu skvělé a už se nemohu dočkat, až tato kniha vyjde. 

Myslím si, že je mnohem více zvláštní, pokud se chystáte na vintage nákupy nebo jedete někam daleko. Hodně jsem nakupovala v Maroku, kde jsem našla úžasné a cool peněženky, které nelze sehnat jinde. Miluji kousky, které mají nějaký příběh. Takže nejenže to mám na sobě, ale také si vzpomenu,kde jsem byla, když jsem si to kupovala. Je tom mnohem zajímavější, než si to jen koupit v obchodě. 

Ubrousky na makeup jsou nutné v každém letadle. Nenosím makeup když cestuji. Myslím, že je to to nejhorší co můžete udělat, protože vaše pleť nemůže dýchat a dehydratuje se v suchém vzduchu v letadle. Jsem osoba, která sedí vedle vás s ubrouskem na tváři. 

Když se někam chystám, tak použivám kombinaci Jouer Tinted Moisturizer a Tarte Tinted Moisturizer. Myslím směs z obou dvou těchto makeupů. Na place nemám ráda příliš hodně makeupu. Tónovaný hydratační krém a řasenka, to je nejlepší cesta. Miluji řasenku Covergirl's Lashblast, používám ji téměř celý život. 

Miluji Bitondo's pizzerii na College Street v Torontu. Mnoho lidí o tomto místě nevědí. Pokud nevíte o tomto místě, pak vám ho vřele doporučuji. Je to úžasné místo. 

♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡­­­­♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
sA2GSJtH a7v2Zq5W NrH0frZo
lCBixq7C BqnhRX6l rmHPXrbq
glo8h1fR 4vjLtdde mxNM2DLq
Ouiq2N5V 5ix9ziez RTHP7z7m
U4B5GDVF E2Oe5vJs XFNjaoYx
0QBZ2gYN tumtLt7Q vukY2jMg
LcbGuXCr q0Avod1k rE0XPsj5
mxBFFZyB llMl47eG WLI8ADco

THE PHOTOSHOOTS > 2015 > FOR THE COVETEUR 2015

♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡­­­­♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
5lOSQ5Wh zOrGyyMV W0FP9tTp
90TCJPrO PX4eHGq5 tSLNmfXo
YulZB3j0 Cxe1ZpuQ XU7gn5vM
KWdpT61u 8DNXjjgb C55LE3Mj
I3azYAUQ Ylb0DQos HsrDiuCf
KW3hns92 kVgEt1Ov 1JWPvX6e
fk1Ic3xt c8QoiHBc 2Hpoz6MJ
lnsuzjzW WE8iV5s1 K8GwMIto
W3UJdZZR HsjxR4ox LlylLke3
kPkiT2LM EEjCtv4I WLI8ADco

26. kabelka: YSL, boxerské tenisky: Nike
27. všechny barevné tenisky Nike 
25. první tričko: L to R. shirts, druhé tričko: Equipment, boty: Adidas
24. čepice: Off the Menu, boty: Nike 
28. boty: Nike
23. boty: Valentino
21. šperky: různí designéři
20. všechny džínové bundy: různí designéři
22. tyhle věci si Shay přivezla z Bali
18. všechny boty: Tory Burch
17. vesta: La Marque, boty: Christian Louboutin, náhrdelník: Child of Wild
16. boty: Del Toro
15. boty: L to R shoes
14. L to R sukně, boty: The Perfect, Elyse Walker, Givenchy
12. kalhoty: Bags & Bridge, boty: Céline, kabelka: Céline
3. všechny šperky: různí designéři
4. různí designéři
13. kabelka: Fendi, náhrdelník: Dylan Lex
6. 7. sluneční brýle: různí designéři
11. L to R boty, Charlotte Olympia sluneční brýle, QUAY X Shay Mitchell
10. sluneční brýle a boty: viz. předešlá fotka, šaty: Isabel Marant for H&M

THE PHOTOSHOOTS > 2015 > FOR THE COVETEUR 2015 > SHAY'S CLOSET AND HER FAVOURITE THINGS

Žádné komentáře:

Okomentovat