— neděle 13. září 2015 —

THE PERSONAL PHOTOS > 2015 > #7 > PHOTOS FROM SHAYM INSTAGRAM



Mám zde pro vás nejnovější fotografie Shay, které přidala na svůj instagram. Hrozně se mi líbí ten roztomilý buldoček v té kabelce, jé totálně rozkošný. Shay je na té poslední fotografii totálně nádherná. Líbí se mi její jednoduchý, ale přesto sexy outfit.


♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡­­­­♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡

image host

Thinking about getting a mini Angel.....Hmmm....
---
Přemýšlení o tom, jak dostat mini Angel.....Hmmm....


image host

Loved my @milkywaycases and the beautiful calligraphy cut out that came with from @letterstou! Now I can change my phone cases as often as my...#comando #shaybuttah. 
---
Miluji můj @milkywaycases a krásný nápis vyřezaný, který je od @letterstou! Teď můžu měnit své kryty na telefon tak často jako moje...#comando #shaybuttah.

image host

.....Desert dreaming ✨🌵
---
....Pouštní snění ✨🌵

Žádné komentáře:

Okomentovat