— úterý 8. září 2015 —

THE PERSONAL PHOTOS > 2015 > #4 > MIX PHOTOS FROM SHAY'S INSTAGRAM



Mám zde mix fotografií Shay z jejího instagramu. Jelikož nestíhám všechny stránky, které mám, tak se Vám moc omlouvám. Shay mám strašně ráda a je to moje módní a stylová ikona a miluji ji v seriálu Pretty Little Liars. Nicméně mám zde fotografie, které jsem nestihla přidat na stránku. Komentáře k fotkám jsem nepřidávala, tak se na ně když tak koukněte sami na instagramu Shay.  Nejvíce se mi líbí ta třetí fotografie, kde Shay psala, že šla spát s mokrými vlasy. Moc jí to sluší a ta korálově červená rtěnka na ní vypadá naprosto božsky. Snad už budu mít více času i na tuto stránku. Na mé druhé stránce Iheart-Cara můžete zhlédnout úplně nový nádherný vzhled stránky, tak se tam koukněte. Tady jsem si design nedělala sama a ani jsem si ho bohužel nikde neobjednávala. Našla jsem jej na stránce Devinantart.com, kde si někdy design stáhnu. Plánuji se ale designy naučit dělat sama. 

♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡­­­­♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
UbFRkCXF H2wU1O2Y aUSleFGE
jJQR7YAA tQ21IbLs 8hbl3Qda



2 komentáře:

  1. ta první a třetí fotka je úžasná..také někdy chodím spát s mokrými vlasy..no a je to fakt zázrak..pro ty co mají samozřejmě husté vlasy jako je Shay nebo já :D a ten dessign je vážně parádní!! Úplně jsem to tu málem nepoznala!!

    OdpovědětVymazat
  2. ta první a třetí fotka je úžasná..také někdy chodím spát s mokrými vlasy..no a je to fakt zázrak..pro ty co mají samozřejmě husté vlasy jako je Shay nebo já :D a ten dessign je vážně parádní!! Úplně jsem to tu málem nepoznala!!

    OdpovědětVymazat