— pátek 11. září 2015 —

THE PERSONAL PHOTOS > 2015 > #5 > MIX PHOTOS FROM SHAY'S INSTAGRAM


Musím se přiznat, že tuto stránku vůbec nestíhám. Je mi to moc líto, protože Shay naprosto miluji a miluji její fotky a miluji přidávat o ní články. Bohužel nemůžu stíhat všechno a nemám teďka jaksi čas na svůj život plus jěště vést a aktualizovat všechny stránky, které vlastním. Nicméně mám tady pro vás velkou várku fotografií Shay, které jsem jěště nestihla přidat. Všechny jsou naprosto dokonalé. Vypadá to, že Shay natáčela nový film Mothers Day Movie společně s Jennifer Aniston. Líbí se mi ten nádherný prsten, který Shay dostala. Nejdůležitějším z celých fotek je asi turné knihy Bliss, kterou Shay napsala společně se svou kamarádkou Michaelou Blaney. Mimochodem miluji tu fotečku Shay s Ashley Benson. 

♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡­­­­♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡

6P6PaG8X 
And that's a wrap on #MothersDayMovie !!! Huge thanks to the cast and crew for making this experience one that I will never forget! And to the sweetest co-parent one could ever have...Jennifer. I loved being a step mom to your kids! Can't wait for you all to see it next year!!! 😉🎬 
---
And that's a wrap on #MothersDayMovie !!! Obrovské  díky patří celému štábu a hercům, pro přípravu této jedné zkušenosti na kterou nikdy nezapomenu. A nejsladší společné rodiče, jaké jsem kdy mohla mít....Jennifer. Milovala jsem jak dokáže držet krok se svými dětmi. Nemůžu čekat na příští rok abych vás všechny viděla!!! 😉🎬 

xCZ9aTfB
💞

leloIjle
Soon. 🌴

eL4IYt99

The Benzo to my Buttah ... 👩🏽👩🏼 #waybackWednesday ⬅️ (I made it up)

il2hNOUB

In bed at 9:30pm. Success. 👵🏼
---
V posteli v 9:30pm. Úspěch 👵🏼


KZUAE8lm

Okay guys here it is!!! Our #Blissbooktour dates as they stand right now with hopefully more to come!!! I am so excited for you all to read it and can't wait to meet a lot of you! Let me know in the comments below what city we should go to if you don't see it listed above! **recommended reading 16yrs+ due to the mature subject matter** 💋
---
Okay lidi, je to tady!!! Naše #Blissbooktour data, kde nás můžete potkat jsou tady. Jsem tak nadšená pro všechny, kteří to budou číst. Dejte mi vědět do komentářů, jaké město bychom měli navštívit a není uvedeno v datech na listu! ** Doporučená literatura 16yrs +, kvůli zralému obsahu ** 💋.

GC9CurNx

Gotta secret...can you keep it... 😜💍#justalittlefrosting #itsreal #mothersdaymovie#wrapgift ?!
---
Mám tajemství....můžete ho udržet... 😜💍#justalittlefrosting #itsreal #mothersdaymovie#wrapgift ?!


2 komentáře:

  1. opravdu nový film??? A s Aniston?? No páááni!! nemohu se dočkat..a na tu knihu jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  2. opravdu nový film??? A s Aniston?? No páááni!! nemohu se dočkat..a na tu knihu jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat