— sobota 12. září 2015 —

THE PHOTOSHOOTS > 2015 > FOR BYRDIE > AUGUST 2015 > BY KAT BORCHART & EXCLUSIVE INTERVIEW FOR BYRDIE



Stránka Byrdie.com oslovila Shay pro rozhovor a nafocení fotografií pro jejich stránku. Na této stránce naleznete spoustu zajímavostí o celebritách a jejich tajemství o kráse, fitness rutina, zdravý životní styl a mnoho dalšího. Kouknout se na stránky můžete ZDE. Já jsem speciálně pro vás celé interview přeložila a uložila jsem vám všechny fotografie pro tuto stránku. Fotografie jsou všechny naprosto dokonalé, ale nejvíce se mi stejně zalíbila první, druhá a pátá. Jaké z fotek jsou vašimi favority? Jaký je váš oblíbený workout? Mimochodem fotografie jsou prací Kat Borchart. O vlasy se postaral Chad Wood, makeup: Patrick Ta a styling Dani & Emma. 

INTERVIEW

BYRDIE: Co vás ovlivnilo, abyste fitness věnovala takovou velkou část vašeho života? 
SHAY: No...Pro mě je to vše o rovnováze. Spousta lidí, kteří mě znají, vědí, že miluji jídlo, obzvláště pizzu. Cvičím nejen k vyrovnání toho co sním, ale také proto, aby se moje mysl soustředila. Pro mě soustředění přichází v mnoha různých formách. Mohu se procházet venku, boxovat nebo si zatančit. Jakákoliv fyzická aktivita má tak pozitivní vliv na lidi a vyplavuje hormony dopamin a serotonin, které se při fyzické činnosti uvolňují a vy máte úžasný pocit. 

BYRDIE: Co bylo hlavní myšlenkou pro vytvoření vlastní linie sportovního oblečení? 
SHAY: Chtěla jsem udělat vlastní linii sportovního oblečení, protože se cítím úžasně po tom, co jsem skončila se svým cvičením. Zkoušela jsem tolik různých značek oblečení na sport a workout, ale nemohla jsem nikdy najít to správné oblečení pro mě. Třeba sportovní podprsenka mě vždy řezala a byla mi příliš těsná a kalhoty mi zase padaly, když jsem udělala nějaký pohyb. Tak jsem si vždy dělala poznámky toho oblečení, které bych chtěla najít. Nemohla jsem to zkrátka udělat sama. Přišla jsem s názvem Fit to Wander a to jméno jsem si zamilovala, protože to nebylo specifické jméno pro řadu oblečení co se nosí v posilovně. Je to skvělé, když nikdy nevíte co budete celý den dělat a stále se vám mění rozvrh jako mě, tak potřebujete něco, co můžete nosit od rána do večera. Chtěla jsem dát speciální poznámku ode mě do kolekce, tak jsem dala pozitivní věty do každého jednotlivého kusu z kolekce. Myslím si, že to má velký vliv na celý váš zbytek dne, když si je budete číst. 
---
BYRDIE: Máte svůj oblíbený kousek oblečení z kolekce?
SHAY: Řekla bych, že mikiny s kapucí. Má otvory na palce na vnitřních stranách. Kapuce je tak velká a extra dlouhá, že se můžete opravdu zakrýt a materiál je opravdu měkký. Je to ideální velikost a pravděpodobně ji budu nosit více než cokoliv jiného. 
---
BYRDIE: Uvidíme i druhou kolekci? 
SHAY: Ano, oblečení je pro mě zábava. Speciálně v různých očních obdobích, můžete si tak hrát s různými barvami. Bude to zábava. Už jsem na tom začala pracovat a už jsem velice nadšená. 
---
BYRDIE: Jak se udržujete fit? 
SHAY: Kardio je pro mě spin třída. Myslím si, že je to skvělé, jsem v místnosti s ostatními lidmi, kde je opravdu skvělá energie. Obvykle začínám se spin třídou a pak to bude něco jako závaží a pracuju s mým trenerém. Děláme mix pilates a cvičení nohou. Pak si půjdu protáhnout tělo do tělocvičny Simone. Existuje tolik úžasných tělocvičen tady v Los Angeles, ale má nejoblíbenější je box. Miluji to, protože na začátku je kardio a poté zápasíme, potom děláme strečink a cvičíme s činkami. 
---
BYRDIE: Už jste někdy vyzkoušela nějaké neobvyklý workout? 
SHAY: Zkoušela jsem Aerial Workout. Bylo to úžasné. Ráda bych se naučila více. Pole Dance byl také opravdu dobrý trénink. Nebudu lhát, ale je to šíleně těžké a cítila jsem to jěště druhý den. Existuje tolik úžasných aplikací, kde se můžete zaregistrovat a sledovat co se děje, když cvičíte. Pro mě je to o snaze od horolezectví, tanec a až po bojová umění. Je to o tom najít co se vám líbí a smíchat to s dalšími věcmi, které se vám líbí. 
---
BYRDIE: Jaké je vaše tajemství zůstat fit, když tolik pracujete? 
SHAY: Když nemáte čas na workout, tak se zaměřte na stravování. Já na place piju hodně vody, snažím se vynechávat kávu a místo toho piju zelený čaj. Vždy existují nějaké možnosti. Mám určité oblíbené věci, které mám vždy na place. A když mám chuť na něco sladkého, mám s sebou své ananasové chipsy, nebo se ujistěte, že jste snědli salát před tím, než budete jíst hlavní chod. Myslím si, že je to jen o tom najít rovnováhu. 
---
BYRDIE: Zmínila jste ananasové chipsy, jaké jsou další vaše oblíbené potraviny, které můžete jíst bez viny? 
SHAY: Já jsem profík na dělání kapustových chipsů. Vím, že to bylo v módě už dávno, ale pořád si myslím, že dělám ty nejlepší. Dělám i bruselské chipsy z klíčků. Dělám ráda kabobs, což jsou něco jako ovocné špízy, tak jim říkám. Mám je vždy v lednici, protože je snadné je jen vytáhnout a jít. Mám ráda i meloun se skořicí. 
---
BYRDIE: Jak se pohybovat v tabulce stravování? 
SHAY: Říká se tomu sdílení. Tak místo toho, abych jedla sama, tak budu své jídlo sdílet s Ashley Benson. Ona je můj partner v jídelním zločinu. Takže pokud ona má na něco chuť, tak se o to jednoduše rozdělíme. 
---
BYRDIE: Máte jen dvacet minut na workout, co budete dělat? 
SHAY: Půjdu ven a najdu nějaké dobré schodiště a běhám po nic nahoru a dolů. Dvacet minut je rozhodně dost. 
---
BYRDIE: Máte nějaké oblíbené sportovní náčiní, které si s sebou můžete vzít kamkoliv?
SHAY: Švihadlo, můžete si jej s sebou vzít kamkoliv, je to úžasné cvičení. Je to nejjednodušší a mohu jej vzít kamkoliv. Navíc budete potřebovat jen malý prostor. 
---
BYRDIE: Jaká je nejlepší rada či tip, který jste dostala od svého trenéra Gunnar?
SHAY: On ví vše o jídle. Půjdu k němu a naučím se co nejšílenější cvičení a on bude rád. "Dobře Shay, nemůžete jíst pizzu za chůze a jít ven ze dveří, musíte se dobře najíst". On si především užívá cvičení na cestách. Ví moc dobře, jak miluji cestování a byl to jeho nápad vzít s sebou na cesty švihadlo nebo dělat dřepy v hotelovém pokoji. 

♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡­­­­♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
6ToDM10G Q8IYeX1m pgBknMlE
RGdo0hpF Zl6g9p9j cDETJuIh

Žádné komentáře:

Okomentovat