— sobota 31. října 2015 —

SHAY'S YOUTUBE CHANNEL #8 > OCTOBER Q&A | FUTURE PLANS! (MY TRANSLATE)

Krásný Halloween vám přeji:) Všimla jsem si, že jsem dlouho nepřidala nějaké video z youtube účtu Shay, kam přispívá svými zajímavými videi. Tentokrát tady mám video formou Q&A na měsíc říjen. Shay zde hovoří na téma měsíc říjen a také o svých budoucích plánech. Strašně se mi líbí, jak ve videu padají barevné lístečky a Shay má také krásný počítač a líbí se mi ty kytičky na stole. Jinak Shay to tam sluší, tak jako obvykle. Shay mluví o tom, jak moc miluje právě podzimní období a v tom je se mnou hodně podobná:) Všechny otázky a odpovědi na ně jsem vám podle svých sil a možností přeložila, tak vás prosím nekopírujte já to poznám, protože jsem si do překladu doplnila své vlastní slova, aby to dávalo větší smysl. Užijte si video a napište svůj názor dolů do komentářů:)


Q&A (překlad z videa by me)

1. By Niamh McKay-Can you describe your friendship with Keegan in 3 words?/Můžeš popsat třemi slovy své přátelství s Keegan?
Shay: adventurous, peaceful and funny. Keegan always make me smile./ Dobrodružství, harmonie a zábava. Keegan mě vždy dokáže rozesmát.
---

2. By Charissa Rehu-Will you be doing any more collaborations with Quay Australia? Because I am absolutely addicted./Budeš ještě někdy spolupracovat s Quay Australia? Protože já jsem tím absolutně posedlá.
Shay: You never know. Never say never. I mean Quay is my favourite brand of sunglasses. I have so much fun./ Nikdy nevíš, Nikdy neříkej nikdy! Quay je moje oblíbená značka slunečních brýlí. Měla jsem tolik zábavy, když jsem s nimi naposledy spolupracovala. 
---
3. By Eva van Zon-Hii Shay What is your favourite fruit?/Jaké je tvé oblíbené ovoce?
Shay: I would say that the cherries, but when they eat so much it hurts stomach. But my favourite is watermelon with cinnamon. It is amazing. Let me know what think about it!/Řekla bych že třesně, ale když jich hodně sním, tak mě z nich bolí žaludek, ale miluji meloun se skořicí. Je to úžasné. Dejte mi vědět, co si o tom myslíte vy.
---
4. By Nicole-Hi I love you so much and your videos are amazing! If you have to choose between living without the phone and stop acting, what would you choose?/Kdyb sis měla vybrat mezi životem bez telefonu nebo životem bez hraní?
Shay: I do not living without my phone. Why? Because my family and my friends are living in Vancouver/Canada. My family and friends are number one before anything. I need see them on facetime and I need my phone. /Nemohla bych žít bez svého telefonu, jelikož mí přátelé a rodina bydlí ve Vancouveru/Canada a já se s nimi potřebuji vídat na facetime a vědět, jak se mají, když nejsem s nimi. 
---
5. By SnakeAndBadger-Shay Mitchell how do you cheer yourself up when you're feeling down?/Čím se rozveselíš, když máš špatnou náladu?
Shay: Well, I always watching on my favourite movie: Under Toscan Sun & Little Mermaid./ Kouknu se na mé oblíbené filmy, které mi náladu hned zlepší jako Under Toscan Sun & Little Mermaid.
---
6. By rezwanaaaxx-What's your favourite makeup product you have? I LOVE YOU SO MUCH!!/Jaký je tvůj nejoblíbenější makeup produkt, který vlastníš?
Shay: My favourite makeup product probably would my covergirl Lash Mascara. I use it everyday and very long time. /Můj oblíbený produkt, který používám velice často a dlouho je řasenka od Covergirl. 
---
7. By Catarina Simoes-What's do you love most about Autumn? LYSM/Co miluješ na podzimu nejvíce? 
Shay: I love fashion, I love sweathers & scarfs, different bags. I love Thaksgiving & Halloween. I love everything with pumpkin (pumpkin latte)/Miluji módu, miluji svetříky a šály, různé kabelky. Miluji Den Díkůvzdání a Halloween. Miluji všechno s dýní (pumpkin latte).
---
8. By Vickey Vesia-What's the next place you wanna visit? I would love to see you come to Mississauga Canada!/Jaké je další místo, které bys chtěla navštívit? Ráda bych tě viděla přijít do Mississauga/Canada.
Shay: Mississauga it is a place where I was born. I like to go back there that's for sure. I would like to visit South Africa and I am very excited about./Mississauga je místem, kde jsem se narodila. Ráda se tam vrátím, to je jisté:) Ráda bych navštívila Jižní Afriku, jsem velice nadšená tímto místem. 
---
9. By Haley Catlin-Shay Mitchell Q&A What was it like working lily sing aka ||superwomen||:) I love you so much you are truly one of my inspiration life.
Shay: She is amazing and incredible peson with such a good heart. She is really good person. She's so funny and so much energy and so vibrant. 
---
10. By Aimee Garcia-@shaymitchell who was your fav boyband while you were younger?/Jaká chlapecká skupina byla tvá oblíbená, když jsi byla mladší?
Shay: I would say Backstreet Boys and NSYNC and 98°. 
---
11. By Chiara PLL (EMISON)-Shay Mitchell Try to say this: Ciao Chiara, vorrei anche io incontrarti, con affecto Shay.
It means: Hi Chiara, I would meet you too, with affection Shay. 
---
12. By Yoselyn Castaneda-If you were getting bullied at school and the teachers wouldn't do anything what would you??? ILYSM Shay. /Kdyby jsi byla obětí šikany ve škole a učitelé by nic nedělali, co by jsi dělala ty?
Shay: You must speake with your parents or go to council or go to the doctor or someone you trust./Mluvila bych s rodiči či s ředitelem anebo s osobou, které důvěřuji!

Žádné komentáře:

Okomentovat