— neděle 25. října 2015 —

TALK & TV SHOWS > 2015 > 23RD OCTOBER > GOOD MYTHICAL MORNING > MEAL OR NO MEAL FT.SHAY MITCHELL & BONUS VIDEOS


Krásný večer, musím přispět článkem také na tento blog o Shay, protože jsem si vědoma, že jsem tento blog trochu zanedbávala. Proto tady dnes mám tři videa z pořadu "Good Mythical Morning". Tento pořad náleží dvěma mužům Rhett a Link. Já osobně tento pořad znám hlavně přes přítele, který sleduje tento pořad na Youtube, kde je také vysílán. Já jsem překvapena, že si pozvali Shay a to přesněji 23.října. Shay je ve všech videích tak milá a pořád se jen usmívá. Přidala jsem hlavní video a poté i bonusy z pořadu "Good Mythical Morning" a ještě bonus přímo z Youtube Channel Shay. Já prostě Shay naprosto miluju, ona má zkrátka úžasnou osobnost, kterou si prostě musíte zamilovat. Užijte si videa a já jdu ještě něco na Shay přidat. Shay se má dnes zúčastnit události MTV EMA v Itálii, tak už se nemohu dočkat na fotografie:)





Žádné komentáře:

Okomentovat