— sobota 22. srpna 2015 —

THE PHOTOSHOOTS > 2015 > MAXIM MAGAZINE > FEBRUARY 2015



Nemohla jsem to už vydržet a musím začít na tuto stránku příspívat. Mám tady teda přenádherný shoot, nafocený pro magazín Maxim na měsíc únor 2015. Teda věděla jsem, že je Shay i modelka, ale tento shoot je opravdu neuvěřitelně nádherný a Shay to neskutečně moc sluší. Já prostě miluji její shooty a celou její osobnost, kterou dokáže skvěle vyzařovat i do všech fotografií. Nemůžu se prostě rozhodnout, která fotografie se mi líbí nejvíce, protože všechny jsou naprosto elegantní, smyslné a přitom tolik dívčí a něžné zároveň. Dejte mi vědět, jak se Vám tady Shay líbí či nelíbí. 

♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡­­­­♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
vY0JBukr zGsYSi2U cA9QiB21
KwIwi1C6 Pm6p0WCw WBLeQluh
RN5ro4HP EMgQ0Uxp RdcxEYDU

2 komentáře:

  1. Tak to se ani nedivím, že jsi to nemohla vydržet, ptz Shay je neuvěřitelná :) Je nádherná a tento shoot je kouzelný...uplně jsi to vystihla, jak jsi to napsala :) takový něžný, elegantní a romantický :) přitom sexy ale takový, že není výstřední, přitom magazín Maxim je pro muže a je to takový erotický magazín..fakt nádhera :) já vím, hned která fotka se mi líbí nejvíc!!! Určitě ta třetí v růžovém svetýrku jak si to tak drží, je to sexy ale takové andělské..a potom ta poslední na posteli v tom dalším krásném svetru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, já Shay naprosto zbožňuji, nejen proto, že je až neuvěřitelně nádherná ale také pro její charisma a povahu. :) máš pravdu, taky se mi nejvíce líbí ta fotografie v tom pink svetříku jak si ten svetřík drží a potom ta poslední je absolutně okouzlující:)

      Vymazat